T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
UŞAK / MERKEZ - Eşe ve Halil Erdoğdu İlkokulu

E-TWİNNİNG KAPSAMINDA SU OKURYAZARLIĞI ETKİSİ PROJESİ

E-TWİNNİNG KAPSAMINDA SU OKURYAZARLIĞI ETKİSİ  PROJESİ 

E-Twinning Kapsamında Su Okuryazarlığı Etkisi Projesini okulumuzda

Canan Özdemir,Fatma Karslı,Ayşe Armağan Karapınar adlı öğretmenlerimiz yürütmektedir.

 

13-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-202413-02-2024

THE EFFECT OF WATER LİTERATURE

Definition of the Project:

The focus point of project is that raise people who are water literatüre.Students at the fourth grade will be informed about the importance of water, water resources ,water saving,water pollution,struggle with problems,the importance of water in production by the help of literature review and expert opinion.For learning -teaching process,collobarative learning approach will be adopted.

PURPOSES:

•It is aimed that students find creative opinions which encourage people at the world about conscious use of water.

•It is aimed that students know what they will do and get help from which instution and organisation.

 

SU OKURYAZARLIĞI ETKİSİ

Projenin Konusu:

Pojenin konusu su okuryazarı olan bireyler yetiştirmektir. Suyun önemi, su kaynakları, su tasarrufu, su kirliliği, uzman görüşleriyle üretimde suyun önemi hakkında 4. Sınıf öğrencileri bilgilendirilecektir. Öğrenme öğretmen yöntemi olarak işbirlikçi öğrenme yöntemi kullanılacaktır.

 

Amaçlar:

Öğrencilerin bilinçli su kullanımı hakkında dünyadaki insanları destekleyecek yaratıcı fikirler bulması hedeflenmektedir.

Öğrencilerin su okuryazarlığı hakkında ne yapacağı ve hangi kurumlardan yardım alacağı bilgisine sahip olması hedeflenmektedir.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 13.02.2024 - Güncelleme: 15.02.2024 09:42 - Görüntülenme: 78
  Beğen | 1  kişi beğendi